fbpx
לוגו איזי טורס - טיולים לישראלים בעברית מניו יורק ובחוף המזרחי

טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה

רוצים לדעת מה שווה בטיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה?

אם אתם מתכננים טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה (די.סי.), הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסקור את כל פינות החמדה שחובה לבקר בהן בעת טיול לוושינגטון הבירה, נתן לכם לינקים חשובים ומידע נחוץ. קראו ותהנו.

Welcome to Washington, D.C.

הקדמה למטייל

וושינגטון הינה אחת הערים המפוארות ביותר בארה"ב אם לא ההה… מפוארת ביותר. העיר הוקמה בשנת 1790 כעיירה בתוך מחוז קולומביה. בשנת 1871 כאשר אוחד הממשל לטריטוריה אחת פדרלית. וושינגטון נקראת על שם נשיאה הראשון של ארה"ב "ג'ורג' וושינגטון". האותיות D.C.  הינם ראשי תיבות של District of Colombia, שזהו המחוז השיפוטי של וושינגטון. העיר ממוקמת על הגדה הצפונית של נהר הפוטומק (Potomac River).

וושינגטון הבירה תוכננה ע"י האדריכל הצרפתי פייר שארל ל'אנפן. העיר עוצבה ריבועים ריבועים כלוח שחמט ענק. שמות הרחובות החוצים את העיר מצפון לדרום הינם לפי סדר מספרי, ושמות הרחובות ממזרח למערב נקובים לפי אותיות הא'-ב' האמריקאי, שמות ואירועים שעיצבו את התרבות האמריקאית.

 

בין קוביות השחמט ישנן כיכרות עגולות היוצרות יחדיו צורת כוכב. במרכז העיר נמצא בניין הקפיטול (United States Capitol). בבניין הקפיטול שוכנת הרשות המחוקקת של ארה"ב, הסנאט ובית הנבחרים. הבניין נמצא בקצה המזרחי של השדרה המרכזית בוושינגטון הנקראת ה"מול" (The Mall).

טיול מאורגן לוושינגטון בעברית
טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה

ביקור ב"מול" של וושינגטון

בניין הקפיטול שוכן בצידו המזרחי של ה"מול" ובצידו המערבי נמצאת אנדרטת וושינגטון. השדרה פתוחה להולכי רגל ומהווה מוקד משיכה לתיירים מרחבי העולם. בנייני ממשל, אנדרטאות לאומיות לזכר הנשיאים והמנהיגים של ארה"ב, אנדרטאות לזכר המלחמות והחיילים הנופלים ומוזיאונים לאומיים נמצאים על שדרת ה"מול". העיקריים בהם:

בואו לבקר ב- וושינגטון לאס וגאס מפלי הניאגרה ארץ האמיש פנסילבניה פילדלפיה סן פרנסיסקו פארק יוסמיטי

בניין הקפיטול

טיול מאורגן בוושינגטון מול הבית הלבן
בניין הקפיטול

בשנת 2008 נחנך מרכז מבקרים רשמי לבניין הקפיטול (The U.S. Capitol Visitor Center). ניתן לתאם טיול מאורגן לוושינגטון על פי הפעילויות השונות שמציע מרכז המבקרים. (לחצו כאן כדי לצפות ב"לוח האירועים" של מרכז המבקרים). בין האטרקציות המוצעות תוכלו לבקר באולמות הסנאט, לצפות באוסף "לוחמי החופש" (Freedom Fighters) ששינו את מהלכי ההיסטוריה במלחמת האזרחים ועוד. בניין הקפיטול מופיע על שטרות 50$ אמריקאי.

טיול מאורגן במול של וושינגטון

אנדרטת וושינגטון

אנדרטת וושינגטון (Washington Monument) הינה מוניומנט ענק המתנשא לגובה של כ- 170 מטר. האנדרטה הנמצאת בקצהו המערבי של ה"מול" מצופה בשיש לבן מבחוץ ומאבני גרניט מבפנים. בשנת 1998 הותקנה מעלית ולמי שיש חשק ורצון עז לדיאטת מדרגות, ישנן 896 מדרגות מלמטה עד למעלה. בקודקוד האנדרטה מוצב "כליא ברק" (הארקת אלומיניום לקרקע) למניעת נזקי סופת ברקים.

המוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקאית | טיולים במזרח ארה"ב

המוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקאית

המוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקאית (National Museum of American History) נמצא סמוך לאנדרטת וושינגטון. במקום מספר תערוכות קבועות כגון: מכוניות עתיקות, אביזירים מתוך תוכניות טלוויזיה מוכרות, שמלות ופרטי לבוש ששימשו את נשות הנשיאים בעת השבעתם לנשיאות ועוד. לצפיה בלוח האירועים לחצו כאן.

גן הפסלים הלאומי בוושינגטון | טיול מאורגן

גן הפסלים

גן הפסלים, או בשמו המלא "גן הפסלים של הגלריה הלאומית לאמנות" (National Gallery of Art Sculpture Garden). הגן שייך לגלריה הלאומית לאמנות. במרכז הגן ישנה מזרקה ענקית ויפהפייה. בזמן החורף שווה גם לבוא לבקר בפרט אם אתם חובבי החלקה על הקרח, מכיוון שהמזרקה הופכת למשטח החלקה ענק עבור התיירים. בגן תוכלו למצוא מאות יצירות מפוזרות בין פינות הגן ובמרכזן. ביניהם: החושב על האבן של האמן ברי פלאנאגן, עץ מתכת, סוס אדום, שתל, ישיבה בשישה חלקים ועוד. ללוח האירועים של הגלריה הלאומית לאמנות, לחצו כאן.

ביקור במוזיאון התעופה בוושינגטון | טיול יום מניו יורק

מוזיאון האוויר והחלל הלאומי

על ה"מול" מול הגלריה הלאומית לאמנות תמצאו את אחד המוזיאונים המיוחדים בוושינגטון הבירה. "מוזיאון האוויר והחלל הלאומי" (National Air and Space Museum). חובבי וחובבות המטוסים והחלליות לא יוכלו להפרד. במוזיאון מוצגים מטוסים משנת 1903 (המטוס של האחים רייט) ועוד מעבורת החלל דיסקברי. סלעים מן הירח, דגם מקור של ספינת החלל אנטרפרייז מהסדרה המתולוגית "מסע בין כוכבים" ועוד עשרות אלפי פריטים מרתקים. לצפייה בלוח האירועים של המוזיאון לחצו כאן.

רוצים לבוא איתנו? פרטים וסיכום.

טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה עם איזי טורס - חוויה בלתי נשכחת

צוות המדריכים שלנו יוסי ומנדי יעשו הכל כדי לתת לכם את החוויה הכי כיפית. אנו נסביר לכם במאור פנים על כל מקום ואתר. ניתן לכם יחס אישי וארוחות כשרות למהדרין (למקפידים). אנו מכירים את הצרכים של קהל הלקוחות הישראלי ופועלים במשך שנים להנעים את זמנם בטיולים בחוף המערבי והמזרחי. בין אם אתם זוג שמצטרף לקבוצה של ישראלים נוספת שמטיילת למפלי הניאגרה, לוושינגטון, לפנסילבניה. ובין אם אתם רוצים להכיר את המדבריות ואת האטרקציות בחוף המערבי של ארה"ב. אם אתם קבוצה של שישה אנשים ומעלה ניתן לצאת לטיול מותאם אישית.

בכתבות הבאות נסקור עוד מקומות ופניני תיירות שאסור לוותר עליהן. מתכננים טיול מאורגן מניו יורק? צרו איתנו קשר. אנו מבטיחים שישתלם לכם. טיול מאורגן למפלי הניאגרה מניו יורק עם איזי טורס – חוויה אמריקאית וישראלית כאחת. טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה עם איזי טורס – חוויה בלתי נשכחת.