fbpx
לוגו איזי טורס - טיולים לישראלים בעברית מניו יורק ובחוף המזרחי

מדרגות הניצחון בפילדלפיה – טיול מאורגן מהסרטים

ידיים לשמיים | טיול מאורגן לפילדלפיה

יש מקומות שאסור לוותר עליהם כאשר מגיעים לבקר בארה"ב. אחד מהם הוא ביקור במוזיאון האמנות בפילדלפיה, ישנן פינות חמדה ואתרים נוספים שכל ישראלי ירצה לבקר בהן. רוצים לדעת לאן לטייל בפילדלפיה? המשיכו לקרוא ושתפו את הכתבה עם חבריכם.

לשחזר את סצינת הניצחון של רוקי בלבואה

הקדמה למטייל

במוזיאון האמנות בפילדלפיה שבנייתו הושלמה בשנת 1928 מוצגים מעל רבע מליון פרטי אמנות, יצירות של אמנים מאירופה, אמריקה ואסיה. פיסול, ציור ורישום, תמונות ואמנות דקורטיבית ממיטב אמני העולם מקשטים כל פינה במוזיאון. המוזיאון מציג בנוסף תערוכות נודדות מיוחדות השוות צפיה. במקום ישנן הדרכות ושיעורים לחובבי האמנות ולמקצוענים בתחום.

בואו לבקר ב- וושינגטון לאס וגאס מפלי הניאגרה ארץ האמיש פנסילבניה פילדלפיה סן פרנסיסקו פארק יוסמיטי

מדרגות הניצחון - טיול במוזיאון האמנות בפילדלפיה | טיול מאורגן לדוברי עברית
מוזיאון האמנות בפילדלפיה

אם חשקה נפשכם באתנחתא אמנותית, טיול למוזיאון האמנות בפילדלפיה הוא חובה! על מנת לצפות בלוח הזמנים ולהתאים את ביקורכם לפי הפעילויות העדכניות במוזיאון, לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף.

מדרגות הניצחון - משחזרים את הסצינה

אך מלבד כאטרקציה לאמנות מסורתית ומודרנית ביקור במוזיאון יזכיר לכם סצינה מהסרט האלמותי "רוקי" בכיכובו של סילבסטר סטאלונה. בכניסה למוזיאון האמנות ישנו גרם מדרגות מפורסם. 72 מדרגות הנקראות גם "מדרגות הניצחון" (Rocky Steps) מהוות מוקד משיכה תיירותי לא פחות מהמוזיאון עצמו.

מדרגות הניצחון בכניסה למוזיאון האמנות בפילדלפיה | טיול מאורגן
מדרגות הניצחון - גרם המדרגות המפורסם של מוזיאון האמנות בפילדלפיה

"רוקי בלבואה" מושיט ידיים לשמיים

סרטו של סילבסטר סטאלונה נחקק עמוק בזיכרון בזכות סצינת הניצחון שבה מניף רוקי את ידיים לשמיים מעל מדרגות הניצחון של מוזיאון האמנות בפילדלפיה מלווה בנעימה שמלבה את יצר הניצחון בכל ספורטאי בדרך לתחרות. למי ששכח הנה תזכורת לסצינה:

אם אתם רוצים לעשות קצת כושר ועל הדרך לחקות את סצינת הניצחון של רוקי, תוכלו להגיע למדרגות הניצחון במוזיאון חמושים בסווטשירט אפור ובמכנסי טרנינג ארוכים תואמים. כל מה שאתם צריכים זה עוד מישהו שירוץ מאחוריכם עם טלפון / מצלמת וידאו שתסריט אתכם רצים במעלה המדרגות. לאחר שתגיעו למפלס העליון בכניסה למוזיאון, הניפו את ידיכם לשמיים ויש לכם קליפ בלתי נשכח. חקיינים מכל העולם מבצעים את הסצינה ועורכים לאחר מכן את הסרטון ומלבישים עליו את מוזיקת המקור לקבלת תוצא מושלם.

ולמי שאין חשק לרוץ את מדרגות הניצחון ועדיין רוצה מזכרת בלתי נשכחת, ניתן להצטלם ליד הפסל של רוקי בלבואה, מתאגרף הגדול מהחיים המוצב בסמוך למוזיאון האמנות. בנוסף, ישנם סיורים הנקראים "בעקבות רוקי" המשחזרים את כל המקומות מהסצינות של הסרט, לפרטים הקליקו כאן. את אדריאן כנראה לא תפגשו שם.

פסל רוקי בלבואה מניף ידיים לשמיים | טיולים מאורגנים לפילדלפיה
רוקי בלבואה מניף ידיים לשמיים

עוד מקומות שווים בפילדלפיה

השוק האיטלקי בפילדלפיה - לקנות כמו בעידן טרום הסופרמרקט

ואחרי המאמץ והורדת הקלוריות במדרגות הניצחון, הגיע הזמן להחזיר את האנרגיה האבודה, ואין מקום יותר טוב מאשר ה"שוק האיטלקי" בפילדלפיה. השוק הענק משתרע על פני עשרה בלוקים. ירקות, תבלינים, דגים ובשרים לצד מסעדות גורמה איטלקיות גודשות את השוק משני צידיו. המאפיות האיטלקיות והקצבים מחזירים אותנו לתקופות בהם לא היה סופרמרקט. הכל ישיר מהסוחרים לצרכנים. אי אפשר בלי קישור לאתר השוק, אז לחצו על הלינק הזה ותגידו שאיזי טורס שלחה אתכם.

השוק האיטלקי בפילדלפיה | טיול מאורגן
השוק האיטלקי בפילדלפיה

מוזיאון המהפכה האמריקאית בפילדפיה ופעמון הדרור

ואם ההיסטוריה של המהפכה האמריקאית מעניינת אתכם, לא ניתן לוותר על שני היעדים הבאים. אוסף של מעל 100,000 פרטי אמנות מתקופת המהפכה נמצאים במוזיאון. פריטים בריטיים, צרפתיים ואמריקאיים. כלי נשק מאותה תקופה, ציורים ורישומים. קישור לגוגל מפות תמצאו כאן. קישור לאתר ולפעילויות המוצעות בו תמצאו כאן. המוזיאון פתוח בכל יום בין 10 בבוקר ל-5 אחה"צ.

פעמון הדרור או פעמון החירות (Liberty Bell) ממוקם בפילדפיה גם כן. ב- 4 ביולי 1776 צלצל הפעמון על-מנת לזמן את תושבי העיר לקריאת הכרזת העצמאות של ארה"ב. בשנת 1837, הפך הפעמון לסמל התנועה לביטול העבדות. היכן ממוקם הפעמון? לחצו כאן וקבלו קישור לגוגל מפות.

מוזיאון המהפכה האמריקאית בפילדלפיה | טיולים מאורגנים לישראלים
מוזיאון המהפכה האמריקאית בפילדלפיה
פעמון הדרור בפילדלפיה | טיול מאורגן במערב ארה"ב
פעמון הדרור

רוצים לבלות איתנו? פרטים וסיכום.

טיול מאורגן בעברית לפילדלפיה, פנסילבניה ומסביב עם איזי טורס - חוויה בלתי נשכחת

צוות המדריכים שלנו יוסי ומנדי עושים הכל כדי לתת לכם את החוויה הכי כיפית. אנו נסביר לכם במאור פנים על כל מקום ואתר. ניתן לכם יחס אישי וארוחות כשרות למהדרין (למקפידים). אנו מכירים את הצרכים של קהל הלקוחות הישראלי ופועלים במשך שנים להנעים את זמנם בטיולים בחוף המערבי והמזרחי. בין אם אתם זוג שמצטרף לקבוצה של ישראלים נוספת שמטיילת למפלי הניאגרה, לוושינגטון, לפנסילבניה. ובין אם אתם רוצים להכיר את המדבריות ואת האטרקציות בחוף המערבי של ארה"ב. אם אתם קבוצה של שישה אנשים ומעלה ניתן לצאת לטיול מותאם אישית.

בכתבות הבאות נסקור עוד מקומות ופניני תיירות שאסור לוותר עליהן. מתכננים טיול מאורגן מניו יורק? צרו איתנו קשר. אנו מבטיחים שישתלם לכם. טיול מאורגן למפלי הניאגרה מניו יורק עם איזי טורס – חוויה אמריקאית וישראלית כאחת. טיול מאורגן בעברית לוושינגטון הבירה עם איזי טורס – חוויה בלתי נשכחת.